maanantai 22. huhtikuuta 2013

Tukholmassa...

Tukholman reissu oli ihana! Ihania uutisia lääkäriltä, ihanaa seuraa ja päästiin oikeen unikamun ehdotuksesta käymään Outletissa Barkarbyssä... oiiii siellä oli vaikka mitä ihania liikkeitä ja alennuksia! ... Odd Mollyn liike oli tietysti tärkein löytää ensimmäiseksi ;)



 Mukaan Tarttui muutama hame, lyhythihainen, tunika ja huulirasvakin kassalla piti vielä kassiin tipauttaa ;)








Pojat jaksoi odottaa Odd Mollyn rappusilla niin että tämä tyttö sai hypistellä ja ihastella rauhassa ;)


Lääkäriltä saatiin hyviä uutisia... vaikka se jo oltiin huomattukin ... on olo ollut niin hurjan paljon parempi!!! Näin kauniissa paikassa asusteli lääkäri! Aivan ihana paikka Ekerössä... ja hevosia jokapuolella!


Laivassa Herra Böö Ihmetteli miten upeaa kun hytissä on ihan oma suihku Melkein yhtä iso kuin kotona! Hahaaa... ihasteli vessan huuhtelunappia seinässä, huokaili onnesta makoillessaan yläsängyssä ja silmät sirrillään tuijotti kun laiva lähti matkaan.... Ravintolassa nautittiin hyvästä ruoasta... ja pelihuoneessa pelailtiin ilmakiekkoa että lopuksi lähti paitakin päältä...hahaaa! Älkää pelästykö paita lähti pois vain Herra Bööltä! ;)
Tukholmassa yövyttiin ihanien sukulaisten luona...Tehtiin ruokaa, nautittiin ja naurettiin <3
Ihana miniloma meillä oli kotona odottelivat meidän karvaturri ja neiti A.


Kauniita unia teille ihanille ja teille jotka eivät ole käyneet FB sivuillani...mun on ihan pakko vilauttaa mun ihanan herkullisen väristä syntymäpäivälahjaa...
Mä meinasin ottaa mustan...valkosen...ööö vihreen ja sitten Herra Böö katsoi mua ja sanoi "mamma ota tää roosa se on tyttöjen väri" awwwww ja niin mä otin ;)


2 kommenttia:

  1. Teillä oli tosi ihanankuuloinen reissu <3 Ja mä oon niin kade tuosta molly-outlet visiitistä =)

    Mutta arvaa mikä mulle tuli tänään postissa =) Se the Chillin mekko ja mä oon taas aivan in lööv!! Ihana ihana ihana! Onneksi vielä sain sen, kun ekasta paikasta mihin tein sen ennakkotilauksen ei koskaan mekkoja saapunutkaan, mutta onneksi vielä löytyi. Ei tarvinnut tällä kertaa ryhtyä soittelemaan ruotsiin ja vielä sönköttämään mun huippusvenskaa puhelimessa du vet =D

    Jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiii suuret onnitteluni ovat siis paikallaan... ;) kun tuut käymään toivon että tämä ihanuus löytyy sun laukusta...pleeeeaseee pakko saada hypistellä edes pikkasen helmaa ;) oi oi oiiii.... onneksi olit ajoissa asialla! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)