sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Att bygga en brygga.

Tänään oltiin mökillä rakentamassa laituria... Kertakaikkisen tehokas, kiva, hauska ja vähän kivuliaskin päivä,

Tehokas koska herättiin aikasin ja koska mua väsytti...herra böö toi mulle sänkyyn itsetekemänsä voi leivän! Se oli tosiaankin VOINEN leipä, söin leivän tarkan katseen alla ja pystyin hymyilemään koko ajan vaikka isot voin palaset meinasivatkin liimata kitalaen kiinni ;D eli aikasin lähettiin ja kovasti töitä tehtiin ja herra böö oli aivan mielettömän ahkera... Siis oikeesti!
Tässä taas huomaa et kun ottaa lapset mukaan hommiin niin ei tuu tylsää ei :D välillä naurettiin ihan kippurassa kun pikku mies tärisi menemään ja todellakin oli isona apuna!

Kiva, koska tosi mukavat naapurit kävi moikkaamassa ja laiturista tulee ihan mielettömän hieno ja hei... Se on meidän oma ja ihan itse tehty <3 br="br">
Hauska, koska siis miettikää mökillä kahden huliviliveikon kanssa... Ja yhden karvaisen sellaisen... niin tänään en olisi parempaa seuraa voinut toivoa ;D sai nauraa todellakin kyyneleet silmissä! Ja niin hellyttävää, kun pikku herra böö sanoi " mamma tää on mun paras päivä ikinä! Awwww miettikää työntekoa ja grillausta kertakäyttögrillillä... Ei tarvitse lähteä powerparkiin ei! ;)

Kivulias, koska nostettiin puhelin pylvästä ja mun kolme sormea jäi väliin... Onneksi oli pehmeää maata, joka antoi myöden muuten olis tullut kyllä hyvänaikaa saikkuuuu! Auts!
Niin ja kivulias koska rakas siskosein ilmoitti aamusta että ne lähtee ikeaan.... Ja silloin olin just katsonu et juu pian rupee sateleen...ja ajattelin et mäkin haluuuuuun sinne ikeaan mun syssin kanssa ;)

Niin mökkipäivästä tuli mielettömän mahtava kipuineen, nauruineen... Ei satanut ja lopussa jo alkoi aurinkokin meille paistaa... Ja ehkä jos oikeen tuuri käy sisko tua ikeasta aivan ihanat kynttilänjalat jota mä vaan niin hirveen paljon tarvitsen ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)