maanantai 3. syyskuuta 2012

vanhan kodin tunnelmia


Niin siinä välillä vaan käy, että kun vanhoja kuvia katselee niin pikkasen kirpaisee! siis vanhoja kuvia meidän vanhasta kodista. Meillä oli melkein uusi aivan upea ja toooosi iso talo muutama vuosi sitten sepänkylässä. 

Siellä mä sain oikeen toteuttaa itseeni sisustuksessa...aina löytyi joku paikka tai tavara jota oli kiva fiksailla. 

Kaikilla oli ihan omat huoneet ja tilavat sellaiset! Oli etu- ja takapihat...oli kahden auton katos ja tosi iso lämmin varasto. apua ja todellakin meillä oli 3 vessaa.... awwwwww! nyt tulee itku ;D

Talo oli metsänlaidassa ja sieltä pääsi heti pellolle juoksemaan koiruuden kanssa. Naapurit oli aivan mielettömän ihania, mutta siitä seurasikin että monesti sain "ryömiä" terassille jos halusin hetken levätä rauhassa. ;)

Ja se terassi.... se oli mieletön! Sinne mahtui lepolasset, grillit, iso ruokilupöytä tuoleineen, allas ja kukkia...paljon kukkia!

Ja mä olin siis aina ....ihan aina unelmoinut että joskus saisin asua näin kauniissa upeassa talossa! Mun rakas sanoi, että Minni jos tänne muutetaan ei sitten thaimaan matkoja tarvi suunnitella 10 vuoteen ja mä vastasin ettei  sellasii tarvii jos on tällänen talo!!!!

Ja sitten kahdenvuoden asumisen jälkeen kun koko perhe oli samassa pienessä huoneessa yhdessä koiraa myöden...ilmoitin suureen ääneen, hei mitä jos nyt muutettaisiin johonkin muualle, täällä talossa on niiiin paljon tuoleja istumatta ja tiloja käyttämättä eikä koskaan ole aikaa ja rahaa tehdä muita asioita...kaikki olivat samaa mieltä. 

Mutta jestas kun pelotti muuttaa kerrostaloon!!!! Oli oikein syyllinen olo, että jos mun rakkaat ei viihdykään! Kummitäti oli joskus antanut mulle kortin jossa luki, koti on siellä missä sydän on <3 löysin sen kun muutettiin ja se auttoi mua tooosi paljon.
uusi koti on aivan ihanasta paikasta rannalla... sisko asui vielä silloin siellä ja tänä päivänä asuu mun vanhemmat ... voiii kun siskokin vielä täällä asuisi! 

rakastetaan tätä paikkaa... se on täydellinen, kävelen tai pyöräilen töihin, kaikki on tosi lähellä ja se meri... sen näkee joka päivä ikkunasta niin kauniina! se on vihainen, kirkas, samea, kuohuva... miljoonia asioita!

Nyt tais taas kirjoittelu viedä mukanaan... muutosta ja tämän pikkuriikkisen, mutta ihanan asunnon remontoinnista myöhemmin... nyt muutama kuva entisestä.
























Niin ja koti on siellä missä sydän on todellakin... on se sitten aivan upea 185 neliöinen ihana omakotitalo tai 76neliöinen kerrostalo... siellä mun sydän on missä mun rakkaat on <3 

2 kommenttia:

  1. huoh..teidän talo oli kyllä niin ihana.. Mutta tiedätkö mitä ..parasta onse tunnelma, mikä teidän kodissa on ja se ei katoa muutossa mihinkään! Neliöt väheni mutta ihan yhtä kaunista on uudessakin kodissanne... Ja huoh- mä niin kaipaan välillä sitä rantaa ja maisemaa!!!

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos ystävä rakas <3 hankitte täältä sitten kesäasunnon, kun ootte "aikuisia" ;) saadaan kävellä yhdessä jäätelölle rantaan <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)