lauantai 27. lokakuuta 2012

Alkua....

Siis Halloween alkua! :)
Tiesittekö, että halloween juhlaa voidaan viettää koko viikon ajan!? Mä en tiennyt eikä meidän asiakkaat... siksi googlailin ja juu ... Me saadaan olla ihan mitä vaan lokakuun viimesestä viikonlopusta marraskuun ekaan viikonloppuun! Jeiiiiiii!

Tänään mun ihana, taitava sisko meikkasi miehensä veljen, saanko sanoa erittäin vakuuttavaksi. luuranko-äijäksi! Wauuu! Mun sisko on niiiin taitava!

Haettiin herra Böön kanssa kurpitsoja lyhtyjä varten.

Tehtiin erityisen ihunaa ruokaa tänään a'la pirkka lehti! Toimi ;)

Neiti A. On tänään ahkerana tyttönä töissä...siksikin vietetään halloween juhlaa ensi viikonloppuna... Ohjelmassa ainakin! Silmäsoppaa, kurpitsalyhtyjä ja kauhufilmejä pitkin yötä! ;D

Mulla kauhea korvasärky! :( ja oli aikomus hakea neiti töistä... Mutta miettikää!?! Neiti pääsee limusiinilla kotiin... Jup luitte oikein limusiinilla! Ja pomo vielä sanoi että mä voisin ottaa viinilasin ja rentoutua! :) ihanaa!

Nää kuvat on tälleen karmaisevan, ärsyttävän sekasin!!! ;)

Hei te kaikki ihanat muistakaa osallistua arvontaan ja aivan mahtavan, upean, karmaisevaa (silleen sopivasta) Halloweenia teille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)