tiistai 23. lokakuuta 2012

Hamstraaja

Tämä postaus sisältää kuvia, jotka eivät sovi heikkohermoisille...toisin sanoen siisteille, tarkoille normaali ihmisille! ;D

Mission: tehdä kodista sotkun kestävä!
Eli nyt lähtee kaikki turha. Huonekalut, vaatteet, tavarat siis kaikki mitä ei tarvita!!! Ja tietysti täydellinen huonekalujen siirtely juuri niihin paikkoihin mihkä ne ei pitänyt mennä! (tulos: taulutelevision alasruuvaaminen juuri hiotulta, maalatulta seinältä! Arghhh mitkä jäljet!)

Eilen alotin... Siirtelin tavaroita sinne tänne. Istuin, ihmettelin, arvioin olisko tää nyt tän tavaran oikee paikka!?
Samalla televisio joka tällä hetkellä on aiiivan väärässä paikassa oli päällä!

Sieltä tuli ohjelma himohamstraajat...
Mä katoin mun romukasoja epäluulonen ilme naamallani, katoin televisiota ja taas niitä kasoja, samalla kuin neiti A. Ja L. Tuli kotiin.
Kysyin näkikö ne mitään samaa tekevisiossa ja näissä "mun" kasoissa?! Revettiin nauruun!!! (tää on jo vakavaa!!!) ...

Mä oon Himohamstraaja!!!
p.s mukana aluksi kuva mun rakkaista pojista, jotka teki mielettömän hyvää ruokaa hamstraajamammalle!


2 kommenttia:

  1. Mua jostain syystä lämmittää tää alin vaatehuoneen(?) kuva :)) meidän vaatehuone on lähes saman näköinen, paitsi et lattiaa ei näy ollenkaan :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)