keskiviikko 3. lokakuuta 2012

All about eyes...

Rakas tuli tänään työmatkalta... no paremminkin työvuorokaudelta!

Oltiin junaa vastalla poikien kanssa, ihanaa kun on taas unikamu.
Tai siis oli mulla viime yönäkin, mutta tän viimeöisen unikamun ansiosta heräsin varmaan 73kertaa ja yritin toivekkaasti vuorata tyynyillä muuria meidän väliin... Turhaan! Ihan kuin olisi nukkunut pikkusiskon vieressä, hyvä kun ei ollut herra Böön kantapää välillä suussa! :D (kun sisko oli raskaana oli silloin jopa vauvamasu mun päällä yhdellä kurssimatkalla ;D)

Lapset sai isot tikkarit, sinisen ja punaisen. Neiti A. Sai lisäksi autokarkkeja (minä myös jeee!) ja herra Böö sai muumiboxin.

Tää isompi unikamu oli kysynyt jos haluan jonkin hajuveden? Sanoin et kiva vaan saada se ehjänä ja ilosena kotiin... Ei voi mitään mutta olin niiiiin ilonen mun tuliaisista se muisti et olin puhunut joskus että silmänympärysvoide loppuu ja nyt sain kaksi kivaa voiteen ja seerumin silmänympärysiholle Cliniquelta! Awwww... Kerron teille miten voide ja seerumi toimii käytössä, itseasiassa meen heti ja oitis aloittamaan testaukset! ;D

Kauniita unia kaunokaiset!

4 kommenttia:

  1. ooooo!!! GO F!!!
    Ehkä sä vielä joskus suostut nukkuun mun vieressä... ;) mut lupaan olla olematta raskaana silloin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö oo ihana mies! hahaaa kyl mä varmaan suostun, mutta vakavasti harkitsen sitovani sun jalat yhteen yöksi! ;DD

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Hän on <3 lähettää terveisiä kauniille kummitädillellensä. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)